Vardagen för en småföretagare

lördag 24 maj 2008

Sitter och tittar ut genom fönstret

Sitter och tittar ut genom fönstret och för ett ögonblick blir jag sugen att släcka ner kontoret och gå hem, men inser i nästa sekund att jag nog skulle ångra mig efter 10 minuter :) Den stora fördelen med helgerna tycker jag är att man kan sitta på kontoret i lugn och ro utan att personal och kunder rycker i en hela tiden(Dock skulle jag bli tokig om det inte ringde kunder på vardagarna...)

Har suttit idag och simultantjobbat med ett stort super 8 jobb till en kund samtidigt som jag också har suttit och filat på en ny tjänst för digitalisering av pappersbilder som jag hoppas vi kan lansera i år. Har iallafall bestämmt mig att jag ska gå hem från kontoret "redan" vid 9 ikväll så att jag även hinner åka och köra ett träningspass på gymmet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida