Vardagen för en småföretagare

onsdag 18 juni 2008

Lite galen tidpunkt att jobba egentligen

-Har ännu inte avslutat gårdagens arbetspass
Var ikväll hem till en god vän som också driver eget företag. Det blev att vi satt och började diskutera fram och tillbaka lite olika idéer och tillslut kom vi fram till en kanonidé som verkligen kan lyfta min verksamhet. När vi avslutade vår pratstund var klockan 3 på natten så man kände sig ju lite trött...

Idén var dock för bra för att inte spåna vidare på. Så istället för att åka hem och sova så stack jag till kontoret där jag sitter nu. Har fått ner idén i skrift och försökt tänka på alla aspekter och eventuella nackdelar. Men ju mer jag tänker desto mer övertygad blir jag om att denna idé kan vara fantastiskt smart om den utförs på rätt sätt

Kan tyvärr inte avslöja så mycket mer justnu. Men kan säga så mycket som att det rör min nuvarande verksamhet och hur man kan nå ut till ännu mer kunder. Nu borde jag dock egentligen försöka släppa allt(har jobbat i 19timmar) och istället åka hem och sova så jag orkar uträtta någonting av värde om ett par timmar när en ny arbetsdag börjar...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida