Vardagen för en småföretagare

lördag 7 juni 2008

Äntligen tillbaka på kontoret

Varit intensivt senaste dagarna. Har varit bortrest 6 av de 8 senaste dagarna men är nu tillbaka på kontoret vilket faktiskt känns toppen! Nu lämnar jag inte mitt kontor på länge...

Resan upp till Luleå/Kalix var tänkt som avkoppling men jag kunde inte låta bli att jobba. Så jag satt med papper och penna hela vägen upp och jobbade på nytt material till mina hemsidor. Hann även framställa två info/reklamblad som jag tycker blev riktigt OK.

En sak som gnager hela tiden är om jag ska ge mig på att anställa en till på heltid uppe i Gävle. Har haft galet mycket att göra väldigt länge nu och tror jag skulle kunna göra mer nytta inför framtiden om vi kunde bli fler så jag personligen kunde släppa några bitar. Men som vanligt är det ju en kostnadsfråga, ska fundera någon dag till innan jag tar ett beslut. Men det lutar väldigt starkt åt att lägga ut en annons på platsbanken och se om vi hittar någon intressant

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida