Vardagen för en småföretagare

tisdag 3 juni 2008

Presentation av mig själv

Jag är 23 år och har varit egenföretagare på heltid sedan januari 2006 men registrerade mitt företag i maj 2005. Efter gymnasiet jobbade jag ett par år med administration inom Kriminalvården vilket jag trivdes utmärkt med under de första året. Dock började jag inse att ett statligt verk inte riktigt passade om man ville jobba på rejält och dessutom få utdelning för sin insats...

Därefter började jag mer och mer jobba inom min fars företag under kvällar och helger. Det var dock ingen ny bransch för mig utan enda sedan jag var 15år hade jag varit med och hjälpt till lite då och då.

När jag nu har varit egenföretagare på heltid i 2,5år känner jag att detta måste vara det roligaste som finns! Idag har mitt företag totalt 7 anställda. Möjligheterna är obegränsade och man är alltid själv ansvarig för om det går bra eller dåligt. Jag har många idéer i bakhuvudet och varje dag händer det någonting oväntat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida