Vardagen för en småföretagare

torsdag 23 april 2009

Har gett mig in i reseguides branschen

Eftersom alla entreprenörer med viss självrespekt idag jobbar med resguider så vill inte jag vara sämre :)

Jag har för ett par dagar sedan registrerat www.london-resor.com där jag tänkte bygga en liten reseguide om London och flygresor och hotell i London. Mitt primära intresse här är egentligen att lära mig mer om Wordpress och SEO arbete inför mer seriösa projekt för egen del längre fram.

Tycker dock det känns roligare att kombinera lärandet med att även försöka bygga en vettig sida. Hyser dock inga större förhoppningar om att ens tjäna in kostnaderna för domännamnet och webbhotellet men man vet aldrig...

Har länge varit fascinerad av Wordpress möjligheter och ska snart även starta en företagsblogg för BGA Videoproduktion som ska bygga på Wordpress.

Kan tillägga att mina kollegor tycker jag är en ”aning” knäpp som helt plötsligt börjar bygga en reseguide

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida