Vardagen för en småföretagare

måndag 27 april 2009

Läsvärda bloggar:

Tänkte jag skulle sammanställa en lista över de bloggar jag följer. Är alltid roligt att läsa om andra som brinner för sina idéer och lära sig mer om hur dom går tillväga.
- Dan om E-handel
- Entreprenör Andreas Bard
- Ted Valentin
- Disruptive.se
- Hjalmars it-blogg
- SuperAndy om effektivisering
- Simon Sundén
- Relevansanalys
- Can't never did nothin' and neither did couldn't
- Tores sagor från verkligheten

Har jag missat något aktiv entrepenörsblogg eller internetmarknadsförare?

Jag har dessutom gått in i 2000-talet genom att börja använda RSS för att följa alla bloggar jag tycker är läsvärd. Inser mitt misstag ganska omgående att jag har förlorat mycket tid på att manuellt sitta och titta igenom allt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida