Vardagen för en småföretagare

torsdag 30 april 2009

Nya projekt

Tänkte jag skulle spendera ett par timmar i veckan och jobba på innehållssidor. Mest för att lära mig och eventuellt gå vidare till ett mer seriöst arbete. Har de senaste dagarna köpt två domäner till och påbörjat arbetet med att bygga ett vettigt innehåll.

www.resor-sverige.se
Tänkt som en "reseportal" där jag ska pusha om artiklar jag skrive på respektive resesida och även lite allmäna resetips. Den här sidan blir mer aktuell senare när jag har byggt vidare på mitt resenätverk.

www.fisketips.info
Ska handla om fisketips med lite artiklar om fiske och därtill relaterade områden. Ska försöka bygga rejält med innehåll och inlänkar närmaste tiden. Projekt som jag personligen tror kan bli vinstgivande inom en snar framtid.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida