Vardagen för en småföretagare

lördag 23 augusti 2008

Uppdatering av BGA Videoproduktions hemsida

Efter mycket funderande så bestämde jag mig för att för första gången någonsin ta in en webbyrå när vi ska uppdatera designen på vår hemsida. Tidigare har jag själv alltid suttit och jobbat med det men insåg nu att jag absolut inte hade tid för att genomföra jobbet.

Eftersom man inte sitter dagligen och bygger nya sidor så går arbetet för sakta och det skulle säkerligen ta mig minst 40-50 timmar innan jag fick ihop en design som jag var nöjd med och som dessutom fungerade. Blev dock chockerad när jag började titta runt bland diverse webbyrårer och insåg att kvalitén överlag var extremt låg med hemsidor där all fokus hade sats på en "snygg" design men istället totalt oläslig sida. En sån webbyrå vill inte jag anlita...

Blev tillslut att vi valde Nisch som webbyrå och vi hoppas på att ha nya sidan igång inom en snar framtid.

Ny design:


Gamla designen:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida