Vardagen för en småföretagare

måndag 21 juli 2008

Google är dum

Fick just ett mail ifrån google adwords där min annons blev nekad. Tänkte "ok" det är säkert något stavfel eller liknande. Döm om min förvåning när jag får följande motivering!
"Problem: Oacceptabelt innehåll
~~~~~~~~~
FÖRSLAG:
-> Innehåll: För närvarande tillåter inte Googles policy marknadsföring
av webbplatser med innehåll om hacking och cracking. Såsom anges i våra villkor för annonsering förbehåller vi oss rätten att avgöra lämpligheten i den annonsering som ska visas på vår webbplats."


Nu kanske ni undrar vilken hemsk annons och sida som jag äger...
Annonstext
DVD Kopiering
Vi hjälper er med CD/DVD Kopiering
Expressleverans vid behov
www.dvdkopiering.nu

Mina frågor är nu:
1. Har den som gjorde denna bedömning ens tittat på vår sida?
2. Har Google någonting personligt emot mig? ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida