Vardagen för en småföretagare

måndag 28 juli 2008

Försök hitta någon att diskutera och bolla idéer med

När du driver eget företag är oftast tjusningen att du är din egen chef och tar alla beslut. MEN för att kunna ta vettiga beslut är det väldigt bra att ha någon att diskutera och bolla idéer med. Det behöver inte alltid vara någon som har erfarenhet av att driva företag utan det kan också vara en helt utomstående som kan se saker ur ett annat perspektiv.

Att veta vem som kan bli ett bra bollplank är inte alltid enkelt, det kan vara någon helt annan än du kan föreställa dig. Jag brukar alltid göra som så att jag försöker slänga ur mig lite i förbifarten för de flesta jag känner om någon idé jag funderar på och se hur responsen blir. Det har i många fall gett ett oväntat bra utfall

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida